Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Zasady Forum

REGULAMIN KSIĘGI GOŚCI ZWANEJ „FORUM” I. REGULAMIN KSIĘGI GOŚCI ZWANEj „FORUM” 1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał, a mimo to nie stosuje się do niego, zostanie mu natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowana możliwość pisania na forum. 2.Zabrania się umieszczania zdjęć lub ilustracji naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia, niecenzuralne gesty) oraz graficznych reklam - dotyczy to także awatarów. 3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach. 4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane. 5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane. 6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. 7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3. 8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników. 9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany. 10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość). 11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen. 12. Zwalczane będą wszelkie przejawy "chamstwa". 13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy. 14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Dopuszczamy ironię, ale wszystko ma swoje granice. 15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami. 16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum. 17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych Forów i linków firm konkurencyjnych dla Firmy KANCELARIA S.O.S sp. z o.o.. 18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń. 20. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy. 21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem". 22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru. 23. W przypadku pytań, użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu. 24. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Do tego celu służy funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście. 25. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ortografii, lecz skrajne przypadki. Post powinien być czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym. 26. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana. 27. Ważna uwaga dla osób, które dokonują rejestracji: W celu wyeliminowania rejestrowania się botów oraz osób, które nie przeczytały tego regulaminu, najdalej w ciągu godziny od rejestracji na forum, należy wysłać (z konta pocztowego jakie zostało podane w czasie rejestracji) list z potwierdzeniem chęci rejestracji na " wspolpraca@kancelaiasos.pl". W temacie proszę umieścić wyłącznie słowo "Rejestracja", treść listu pusta (ważne ze względu na filtr antyspamowy). W przeciwnym wypadku rejestracja nie będzie uaktywniona. 28. Właściciel forum (firma KANCELARIA S.O.S. Sp. z o.o.) nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie. 29. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej. II. BAN 1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub jedno i drugie. 2. Osoba, która otrzymała bana, nie może przeglądać Forum. 3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji. 4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników. 5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum. 6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani". 7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora. III. ADMINISTRATOR 1. Administrator ma prawo zmienić regulamin. 2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum. 3. W przypadkach, których niniejszy regulamin nie omawia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. 4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plDarłówko agroturystyka bloodhound hodowla polska materace hilding